Important Update
ပရူဒန်ရှယ်အာမခံအနေနဲ့ Customer များ ပရူဒန်ရှယ်အာမခံရဲ့ ဆက်သွယ်ရေး Digital tools တွေကို သုံးစွဲတဲ့အခါမှာ ပိုမိုကောင်းမွန်တဲ့ အတွေ့အကြုံရရှိနိုင်စေဖို့အတွက် အစဉ်အမြဲ ဆောင်ရွက်ပေးနေလျက်ရှိပါတယ်။ Pulse by Prudential application ကနေ Customer တွေအနေနဲ့ မိမိအတွက် သီးသန့်စီစဉ်ပေးထားတဲ့ ကျန်းမာရေးဆိုင်ရာအသိပညာဗဟုသုတတွေနဲ့ အာမခံပေါ်လစီကို အလွယ်တကူ စီမံခန့်ခွဲနိုင်စေဖို့အတွက် ပြီးခဲ့တဲ့နှစ်တွေမှာ ဆောင်ရွက်ပေးခဲ့ပါတယ်။ Pulse ကို ယုံကြည်စိတ်ချစွာ သုံးစွဲခဲ့တဲ့အတွက် ပရူဒန်ရှယ်အာမခံမှ လှိုက်လှိုက်လှဲလှဲ တန်ဖိုးထားကျေးဇူးတင်လျက်ရှိပါတယ်။
ပရူဒန်ရှယ်အာမခံရဲ့ ဆန်းသစ်ပြီး မွမ်းမံထားတဲ့ ဖြေရှင်းနည်းအသစ်တွေနဲ့ Customer များကို ပိုမိုကောင်းမွန်တဲ့ ဝန်ဆောင်မှုတွေ ပေးနိုင်ဖို့အတွက် ကြိုးစားသွားမှာဖြစ်တာကြောင့် ၂၀၂၅ ခုနှစ်၊ မတ်လ ၇ ရက်နေ့ကစပြီး Pulse application ကို အသုံးပြုနိုင်တော့မှာမဟုတ်တဲ့အကြောင်း အသိပေးလိုက်ရပါတယ်။ ဒီအပြောင်းအလဲဟာ Customer များ သဘောကျနှစ်ခြိုက်တဲ့ နည်းပညာအကူအညီနဲ့ ဝန်ဆောင်မှုတွေကို ပရူဒန်ရှယ်အာမခံက ထိရောက်မှုရှိရှိ ပံ့ပိုးပေးနိုင်ဖို့အတွက် အထောက်အကူဖြစ်စေမှာ ဖြစ်ပါတယ်။
Customer တွေအနေနဲ့
ဘာတွေ ဆက်လက်လုပ်ဆောင်ဖို့ လိုမလဲ?
ပရူဒန်ရှယ်အာမခံရဲ့ ဝက်ဘ်ဆိုဒ်နဲ့ Customer Service တွေကနေတစ်ဆင့် မိမိရဲ့ အာမခံပေါ်လစီကို ဆက်လက်စီမံနိုင်မယ့်အပြင် ပရူဒန်ရှယ်အာမခံရဲ့ ဝန်ဆောင်မှုတွေကိုလည်း ရယူနိုင်မှာဖြစ်ပါတယ်။
အကူအညီလိုအပ်ပါသလား?
ပရူဒန်ရှယ်အာမခံက အကူအညီပေးဖို့ အသင့်ရှိနေပါတယ်။ အောက်ဖော်ပြပါ နည်းလမ်းတွေကနေတစ်ဆင့် ဆက်သွယ်နိုင်ပါတယ်။
- Email: Customer.MYN@prudential.com.mm
- Customer Service Hotline: (+95) 977 011 0010
ပရူဒန်ရှယ်အာမခံ အသိုက်အဝန်းရဲ့ တန်ဖိုးထားရတဲ့သူတစ်ဦးအဖြစ် ရှိနေပေးတဲ့အတွက် ကျေးဇူးတင်ရှိပါတယ်။ Customer များအတွက် ပိုမိုကောင်းမွန်တဲ့ ဝန်ဆောင်မှုတွေကို ပေးစွမ်းနိုင်ဖို့အတွက် ပရူဒန်ရှယ်အာမခံက အစဉ်တစိုက် ကြိုးပမ်းလျက်ရှိပါတယ်။
PULSE FAQ
Q. I cannot find the Pulse app, what happens?
The Pulse app is no longer available as part of our commitment to enhance your digital experience with faster, simpler services.
Q. Why is Prudential discontinuing the Pulse app?
The Pulse app is being discontinued as part of our commitment to enhance your digital experience with faster, simpler services. This allows us to focus on tools that better meet your needs.
Q. When will the Pulse app no longer be available?
The app will be discontinued effective 7th March 2025.
Q. How can I know the information about the Policy?
You can reach out to us via email at info@prudential.com.mm or call our customer service hotline at 09 770 110 010 Our support team is here to help you to easily access your policy information.
Q. Is my policy still active?
Please rest assured that this discontinuation of Pulse does not affect the status of your policy.
Q. What will happen to the data I have saved in the Pulse app?
We recommend saving any important data from the app before 7th March. After this date, the app will no longer be accessible.
Q. I had active services on the Pulse app, such as health tracking. What happens to those?
We encourage you to save any data related to active services before the discontinuation date. At this time, we are focusing on enhancing other services to ensure a better experience.
Q. Will there be additional digital tools in the future?
Yes, we are actively working on more innovative solutions to provide you with enhanced digital services. We’ll share updates as they become available.